Konsultacje z rodzicami w szkole

Konsultacje z rodzicami w szkole

Dzisiaj odbyły się indywidualne konsultacje z rodzicami w szkole.
Krzys jest w grupie najlepiej czytających dzieci, z matematyką również sobie radzi. Problem ma jedynie w zadaniach, w których należy wstawić brakującą liczbę w środku równania, np.: 1+...=3, ale to wynika z tego, że dla niego wszystko powinno następować po kolei. Krzyś umie dodawać, odejmować, czyta ze zrozumieniem zadania w książce, nawet rozwiązuje już proste zadania matematyczne, takie które są napisanie tekstem, gdzie należy samemu wykonać równianie. Na początku roku Pani musiała obniżyć mu poziom nauczania ze względu na to, iż ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, ale okazało się, że Krzyś zna alfabet, umie czytać, liczyć i jest do przodu w porównianiu z większością dzieci w klasie. Za to niestarannie pisze, ale czytelnie, więc na tym polu Pani nie będzie go naciskała. Na lekcjach radzi sobie dobrze, nawet sprawia wrażenie, że się nudzi, bo szybko wykonuje polecenia, a inne dzieci nie. Pojawił się niestety problem ten sam co na początku roku szkolnego. Krzyś długo przesiaduje w łazience, nie wraca do klasy, nie chce wyjść albo wejść do sali, nie chce dzielić się z innymi dziećmi laptotem zabawką. Krzyś ma również problem z graniem z dziećmi w ulubioną grę całej klasy - mur. Nie umie przegrywać, chce zawsze wygrać.
Pani z angielskiego zrobiła dzieciom test, Krzyś otrzymał 20 punktów na 20. Natomiast w testach Pani wychowawczyni Krzyś otrzymał: 20 punktów na 20 oraz w drugim teście 19,5 punktów na 20. Skany testów znajdują się w galerii.